Beiträge von Rafae_1965

    Dear lady from Germany,
    would you like to know more about you and learn to love you, spend time together and simply enjoy life.
    I'm always respectful, tender and sensitive.
    My name is Rafae, born in 1965, I'm from beautiful Egypt at the Mediterranean Sea.
    An earlier marriage with a german woman was unfortunately not met by luck, the reason why we got divorced.
    I'm willing myself to settle down with you, dear unknown entity, also in Germany. The only important thing is love and respect, I can work anywhere in the world.
    You will understand that I am only interested in a serious relationship, marriage included in future.
    So, I am hopeful that you will find me.

    Liebe Frau aus Deutschland,
    möchte Dich gerne kennen und lieben lernen, mit Dir gemeinsame Stunden verbringen und einfach das Leben geniesen.
    Bin immer respektvoll, zärtlich und einfühlsam.
    Ich heisse Rafae, bin 1965 geboren, und komme aus dem schönen Ägypten am Mittelmeer.
    Eine frühere Ehe mit einer deutschen Frau war leider nicht von Glück erfüllt, weshalb wir uns scheiden liessen.
    Bin gerne bereit mich mit Dir, liebes unbekanntes Wesen, auch in Deutschland niederzulassen, wichtig ist nur Liebe und Respekt, Arbeiten kann ich überall auf der Welt.
    Du wirst verstehen, daß ich nur an einer ernsthaften Beziehung interessiert bin, spätere Heirat gerne eingeschlossen.
    So bin ich guter Hoffnung, daß Du mich finden wirst.